.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود وزير امور خارجه به استان گلستان

دكتر "منوچهر متكي" وزير امور خارجه امروز پنج شنبه وارد گرگان مركز استان گلستان شد.
متكي در اين سفر از پروژه‌ها و طرح‌هاي در دست اجراي استان گلستان بازديد كرده و چند پروژه با حضور وزير امور خارجه و همزمان با هفته دولت افتتاح مي‌شود.
وزير امور خارجه در بدو ورود به فرودگاه گرگان كه دكتر "علي‌محمد شاعري" استاندار گلستان نيز وي را همراهي مي‌كرد، مورد استقبال مسوولان كشوري و لشگري استان گلستان قرار گرفت.
منوچهر متكي پس از ورود به گرگان ، از پروژه توسعه و طرح روكش آسفالت باند فرودگاه گرگان بازديد كرد.
براي توسعه و تجهيز باند فرودگاه گرگان به مساحت يكهزار و ‪ ۵۰۰‬مترمربع اعتباري بالغ بر ‪ ۴۴‬ميليارد ريال پيش‌بيني شده است كه اين پروژه تا پايان شهريور ماه سال‌جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.
با افتتاح باند فرودگاه گرگان ، از امسال زائران حج گلستاني از اين فرودگاه اعزام خواهند شد و بعد از اين پروازهاي بزرگ و بين‌المللي در فرودگاه گرگان انجام مي‌شود.
وزير امور خارجه پس از بازديد از فرودگاه گرگان، به گلزار شهداي ‪ ۸‬سال دفاع مقدس رفت و با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمانهاي والاي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي و شهداي جنگ تحميلي تجديد ميثاق كرد.
متكي پس از حضور در استانداري و اقامه نماز ظهر و عصر بلافاصله به سمت شهرستان گنبدكاووس حركت كرد.
وزير امور خارجه در گنبدكاووس ابتدا پروژه گازرساني به ‪ ۱۳‬روستاي بخش مركزي اين شهرستان را افتتاح خواهد كرد و سپس در دلند مركز مخابراتي پنج هزار شماره‌اي اين شهر را افتتاح مي‌كند.
همزمان با افتتاح مركز مخابراتي دلند ‪ ۶۰‬پروژه مخابراتي ديگر در سطح استان گلستان مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.
وزير امور خارجه عصر امروز وارد شهرستان كردكوي در غرب استان خواهد شد و طرح توسعه مجتمع صنايع غذايي عاليا در اين شهر را افتتاح خواهد كرد.
متكي شامگاه امروز به زادگاه خود بندرگز سفر خواهد كرد و دراين شهر ضمن شركت در نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع با خانواده معظم شهداء، مردم و مسوولان ديدار و سخنراني خواهد داشت.
وزير امور خارجه همچنين روز جمعه در يك كنفراس خبري شركت كرده و سپس با آيت‌الله "سيد حبيب‌الله طاهري گرگاني" نماينده مردم گرگان در مجلس خبرگان رهبري و آيت‌الله "سيدكاظم نورمفيدي" نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان ديدار و گفت و گو خواهد كرد.
متكي همچنين فردا با حضور در مصلاي وحدت گرگان در خصوص هفته دولت و روز مساجد در جمع نمازگزاران جمعه سخنراني دارد. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.